Neonem zdobiona

Strony

poniedziałek, 7 września 2015

Nominacja LBA

Kochani zostałam nominowana do LBA czyli Liebster Blog Awards przez http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com/ .
Polega to na tym, że ktoś cię nominuje, zadaje pytania, a ty musisz na nie odpowiedzieć ;) Tak , więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko wyznać prawdę ;)


Pytania:


  • Kto jest twoim autorytetem ?

Hmm będąc małą dziewczynką chciałam być jak moja mama, chodzić na wysokich obcasach, malować się wtedy brałam z niej przykład. Była osobą, którą naśladowałam,autorytetem, nauczyła mnie jak żyć, jak być dobrym dla innych, jak odróżniać dobro od zła. Teraz sama wytyczam sobie cele, sama wiem jak chce żyć i kim być,staram się sama dla siebie być autorytetem , nikogo nie udaję , po prostu chce być taką osobą jaką jestem, szlifuję cały czas swój charakter, uczę się na błędach,ale najważniejsze to być sobą i być dobrym dla innych, bo karma wraca ;) 



  • Jaki sport lubisz najbardziej ?

Najbardziej lubię siatkówkę!! Bez wątpienia.
I love it !!



  • Gdybyś mogła być niewidzialna lub czytać w myślach co byś wybrała ? 

Zdecydowanie wolałabym być niewidzialna. Czytanie w myślach wcale nie byłoby takie fajne. Nie chciałabym wiedzieć co ludzie o mnie myślą idąc ulicą, bo szczerze to nie interesuje mnie co kto o mnie myśli ;)



  • Kim chcesz zostać ?

Ciągle się to zmienia , codziennie kimś innym ;D  hihi 



  • Zastanawiasz się czasem czy istnieje życie poza ziemią ?

Oczywiście !! Myślę, rozmyślam czy będą tam butiki (buty,ciuchy,kosmetyki), abym mogła wybrać się na zakupowe szaleństwo ;D



  • Masz kogoś komu możesz bezgranicznie ufać ?

Tak!! Jest to mój narzeczony <3
I love you Matt !! :D



  • Co jest twoim największym marzeniem ?

O kurczeee..Hmm nad tym szczerze długo myślałam.. Zupełnie nie wiem dlaczego. Zawsze miałam sporo marzeń,które powoli starałam się realizować, ale takim największym było, aby zamieszkać ze swoim facetem
i cieszyć się sobą :))
Tak więc mogę powiedzieć, że ja spełniłam swoje największe marzenie ;)



  • Lubisz być w centrum uwagi, czy raczej trzymasz się na uboczu ?

Zdecydowanie wolę być w centrum uwagi ;)



  • Co jest Twoją motywacją ?

Motywują mnie do działania moje marzenia, myśl o tym co jeszcze chciałabym zrobić w życiu, plany które powoli chce
spełniać i spełniam oraz dążę do celu :)) 

  • Wiosna, lato, jesień czy zima ?


Zdecydowanie lato... :D Morze , plaża , te upały, opalanko hihi 
Krótkie spodenki , spódniczki mini , krótkie bluzeczki , lato czyli urlop ;) 
no coś pięknego :D


  • Ulubiony bloger/blogerka ?


Jessica Mercedes. Bardzo ją podziwiam ,że tak daleko zaszła.



Dziękuję za nominację !! :**








1 komentarz: