Neonem zdobiona

Strony

sobota, 9 stycznia 2016

Moje kreacje SYLWESTROWE

Hej kochani ;**
Post trochę spóźniony, bo już ponad tydzień po sylwestrze,ale chciałam Wam pokazać
kreacje SYLWESTROWE jakie miałam do wyboru ;)
Musiałam wybrać jedną, ale naprawdę nie mogłam się zdecydować,
bo wszystkie były prześliczne ;) 
Oczywiście mogłam chodzić co godzinę i się przebierać :P (ale komu by się chciało) hihi
Postawiłam na czarne body i do nich dobierałam resztę ..
Jak dla mnie BODY  jest to super sprawa, 
bo przy wygibasach nie wychodzi z kiecki tylko siedzi na miejscu ;D
Oczywiście można je wykorzystać do wielu ciekawych stylizacji :)
Jestem ciekawa która propozycja Wam najbardziej przypadła do gustu :)
Widzimy się w komentarzach ;**

Zobaczcie moje propozycje ;**
A na koniec czeka na Was kilka innych zdjęć ;)
Buźka!!



Pierwsza propozycja:

Body plus biała rozkloszowana spódniczka z wstawką koronkową 
oraz szerokim czarnym pasem,z tyłu zip.
Spódniczka jest z grubszego materiału i świetnie się układa,
uwielbiam uwielbiam uwielbiam !!!
Na mnie zrobiła ogromne wrażenie dlatego też padło na ten zestaw 
i to w nim bawiłam się całą noc ;D


Spódniczka - Butik Obsesja










Propozycja druga:

Body plus srebrna spódniczka lekko rozkloszowana.
Materiał dość sztywny.
Jest ona również przepiękna, połyskująca-a jak to w Sylwestra powinnyśmy wszystkie być jak gwiazdy i świecić od stóp do głów ;D
Nie ,nie żartuję -wtedy byłoby tego za dużo,
wyglądałybyśmy raczej jak choinki hihi :P
Zobaczcie zdjątka ;)


Spódniczka - Butik Garderoba










Propozycja trzecia:

Body plus czarna kolejna rozkloszowana spódniczka z dodatkiem złotych dżetów,
z tyłu zip.
Materiał dość sztywny.
Jest idealna na takie wyjścia imprezowe,
świetnie się prezentuje i komponuje z czarną górą.
Skradła moje serce :)
Zobaczcie sami ;)


Spódniczka - Butik Garderoba








Z początku zabawy kilka zdjęć ;)









19 komentarzy:

  1. Śliczne, cudowne spódniczki. Wyglądasz w nich zjawiskowo :) Mogę wiedzieć jaki rozmiar nosisz? Bo może podrzuciłabyś mi link do którejś z nich :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są rozmiary uniwersalne ;)
      Ja noszę XS , S :*
      Pod każdą propozycją masz linki do sklepów ;)

      Usuń
    2. Ja noszę xs, a czasem nawet xxs. Rozmiary uniwersalne są zazwyczaj na mnie za duże :(

      Usuń
    3. Ale chudzinka :* Na xxs mogloby byc faktycznie za duze ,ale na xs jest OK ;)

      Usuń
  2. Wszystkie spódniczki ładniutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie propozycje są cudowne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne propozycje, podoba mi się każda spódniczka <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetną figurę!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post!~

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna ta szara spódniczka! ;)
    Dzięki za odwiedzinki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję,że tutaj zaglądasz ! :)

      Usuń
  7. Wszystkie są wspaniałe kochana,a Ty przepięknie wyglądałaś:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze pierwsza;)
    mam taką samą spódniczkę tyle że czarna;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie wersje. B.Ładnie z body wyglądają. Uwielbiam rozkloszowane spódniczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń