Neonem zdobiona

Strony

sobota, 20 lutego 2016

PIELĘGNACJA WŁOSÓW

Hej kochanii ;)
W dzisiejszym wpisie dowiecie się jak dbam o włosy 
i jakich kosmetyków używam do ich pielęgnacji ..


Każdy ma swój sposób na piękne  i zadbane włosy, mój nie jest trudny 
a jak najbardziej sprawdzony i mogę go Wam polecić ;)
Nie potrzebuję miliona produktów do tego,
aby moje włosy wyglądały pięknie.
Co do kosmetyków nie są one bardzo drogie, a większość z nich znajdziecie
w każdej drogerii :)
Uważam, że nie trzeba używać tylko drogich kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy
czy włosów, aby czuć się  i być zadbanym człowiekiem ..
Można kupić taniej, a dobrze i trafnie [ jestem tego przykładem ;) ]
Nie zależy mi na drogich kosmetykach, nie muszę się tym dowartościowywać
jak niektórzy ludzie na tym świecie ;) 
Nie powiem, bo czasem kupię coś droższego, aby to po prostu wypróbować czy jest warte swojej ceny lub zwyczajnie zżera mnie ciekawość ,to normalne hihi ;) 
Nie mam takiego zwyczaju, że muszę lecieć do sklepu,
bo właśnie wyszła nowa seria podkładów, szminek itp. :P
Kto wie może kiedyś się to zmieni  ;D


Może przejdźmy do tematu głównego, troszkę o moich włosach.
Pewnie większość z Was myśli, że prostuję włosy 
i tutaj Was zaskoczę, BO TEGO NIE ROBIĘ ;) 
Prostownicy używam jedynie do loczków( spryskuje wcześniej mgiełką z MARION, 
która chroni włosy )
a tak to nie jest mi potrzebna do prostowania włosów,
także leży głęboko schowana w szafie ^^
Od zawsze mam proste włosy jak druty, wiadomo gdzieś tam przy końcach lekko
się falują,ale znalazłam na to sposób bez prostowania ;)


 W letniej wodzie myję włosy szamponem z NIVEA, który prostuje włosy
jeżeli potrzebuję, aby w danym dniu były proste.
Kiedy nie ma takiej potrzeby,że włosy muszą być mega super wystylizowane,
bo takie dni też oczywiście mam, że siedzę w domu i nigdzie nie wychodzę 
to wtedy używam innego szamponu z  SCHAUMA z bawełną.
Staram się zmieniać szampony co jakiś czas, aby nie przyzwyczajać
włosów tylko do jednego.. można dostać wtedy łupież podobno,
a obecnie używam tych dwóch.

              Po umyciu włosów nakładam na 3 minuty odżywkę do spłukiwania 
firmy SCHWARZKOPF, nadaje włosom takiej delikatności i lekkości.
Włosy zawijam w ręcznik i chodzę w nim około 10 minut,
aby sobie wyschły i jeszcze chwilę w rozpuszczonych,
a wtedy moje włoski są prawie suche i krócej suszę suszarką,
oczywiście na zmianę ciepłym i chłodnym powietrzem rozczesując włosy palcami ;)
Używam też odżywek w spray'u ,ale tylko wtedy,
gdy nie nakładam jedwabiu :) 
Czasem też włosy od jedwabiu muszą odpocząć,
bo co za dużo to nie zdrowo ..
Niżej na zdjęciach zobaczycie ulubione preparaty do włosów :)
Odżywka GLISS KUR cudownie pachnie,a włosy są miękkie i błyszczące !!


      Na koniec dziele włosy na dwie części i nakładam dużą dawkę jedwabiu 
z  JOANNY  lub BIOSILK (te dwa rodzaje dobrze się sprawdzają)
( rozcieram go na dłoniach) począwszy od wysokości ucha i w dół 
oraz dobrze wcieram w końcówki, 
a takie pozostałości na palcach wcieram u nasady głowy.
Jedwab zastępuje mi też  KURACJA Z OLEJKIEM ARGANOWYM ,
ale powiem Wam, że to nie to samo JEDWAB zdecydowanie lepszy ;)


Trochu się rozpisałam, ale mam nadzieję że wszystko jest dla Was jasne i czytelne :)
Na koniec dodałam też kilka zdjęć zaraz po ;)
Także widzimy się w komentarzach kochanii ..

Buziaki i do następnego ;**










Coś tam widać xD




18 komentarzy:

  1. Świetny post. Dla mnie bardzo przydatny - tym bardziej, że teraz zaczęłam zwracć szczególną uwagę na pielęgnację moich włosów. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci zazdroszczę tych włosków <3 Masz rację, też lubię poszukać kosmetyków niedrogich a dobrych zamiast wyrzucać pieniądze na drogie kosmetyki, które też nie zawsze się sprawdzą. Dzięki odżywce Gliss Kur (tylko ja używam złotej) mogę iść spać w mokrych włosach a rano same się układają co kiedys było nie do pomyślenia przy moich falowanych kłakach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tej złotej nie uzywałam,ale miałam w planach ten zakup ..chce wypróbowac wszystkie rodzaje ;)
      Buziakii ;**

      Usuń
  3. Uwielbiam szampony z Niveii :)
    Jakie śliczne masz włosy!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szampon jest dla mnie najlepszy z Niveii ;)
      Dziękuję :**

      Usuń
  4. Niestety nic poza HS nie mogę używać:(
    ______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne wlosy, ja uzywam szamponow ziolowych bez parabenow ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te włoski kochana:*
    olejki z Mariona są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz przepiękne włosy Kochana <3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne wloski, tez ostatnio zaczelam bardzo dbac o wlosy, zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dobrze ,potrzebna systematyczność ;)

      Usuń
  9. Masz supeeeer włosy. Szampony Nivea lubię, ale tego do prostowania nie znałam, z chęcią spróbuję, natomiast schauma cotton fresh uwielbiam:).

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piękne zadbane włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczne włosy:) Bardzo fajny, pomocny post!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jakie Ty masz śliczne włosy <3 zazdroszczę :)
    http://izblogmod.cba.pl

    OdpowiedzUsuń