Neonem zdobiona

Strony

niedziela, 19 lipca 2015

Neonem zdobiona

NEONEM ZDOBIONA
Heej wszystkim ;)

Pierwszy wpis poświęce na to ,aby Wam troszeczkę  o sobie opowiedzieć nie będzie to w szczegółach, chce coś dla Was zostawić na kolejne pościaki ;)

Nazywam się Paulina Kwaśniewska (nie , nie mam nic wspólnego z byłym prezydentem i jego rodziną hihi) pochodzę z okolic Katowic , Woj.Śląskie , mam 22 lata , cudownego narzeczonego, super pracę.Niestety nie wystarcza mi to , chciałam zrobić coś tylko dla siebie,co będzie mi sprawiało przyjemność każdego dnia , abym mogła czerpać z tego satysfakcję,bo najgorsze co może być to monotonia ..która dopadnie każdego,trzeba się starać aby temu zapobiec :)

Studia przerwałam i ciągle szukam , błądzę co robić żeby było mi dobrze w czym będę się dobrze czuła, powinno to sprawiać przyjemność , abym mogła powiedzieć że jestem z siebie dumna i w pełni zadowolona z tego co mam,dlatego też postanowiłam założyć bloga :D
Jak się potoczy dalej sami śledźcie i oceniajcie ;) 
Ale proszę bądźcie wyrozumiali , łaskawi nie oceniajcie mnie zbyt surowo , iż początki są zawsze najgorsze..
Mam nadzieję , że sprostam Waszym i swoim wymaganiom ;) 

Już od dłuższego czasu interesuję się modą ,długo nad tym myślałam aż w końcu jest!! Chciałabym Was po troszeczku wdrożyć do mojego świata , mam nadzieję że Wam się on spodoba :)


Zalożyłam bloga - WRESZCIE JEST !!
Kolejny tydzień minął jak jeden dzień , staram się już od tygodni i nigdy nie mam czasu aby go założyć zawsze mi coś wypada.
Teraz cały ten tydzień, który już powoli się kończy (oby kolejny był lepszy od tego)poświęcam na pracę i pewnie jak sami wiecie ciężko jest niekiedy pogodzić kilka rzeczy na raz mimo starań nie zawsze to wychodzi. 
Pracuje po całych dniach lulu i rano znowu trzeba wstać do pracy..
Nieee to nie o to chodzi, że narzekam, ja się bardzo cieszę że nie siedzę w domu bezczynnie -bo czuję się wtedy bezużyteczna , bo nic nie robienie jest jeszcze bardziej męczące niż praca w moim przypadku
po całych dniach , chociaż wiem że znalazło by się parę takich osób które uwielbiają leniuchować cały boży dzień ;)) (sama znam parę takich osób) przyznać się , kto to lubi? hihi 
Mnie dopadłby szał , muszę coś robić , nie potrafię siedzieć na tyłku lubię być cały czas w ruchu , dlatego też mam tak mało czasu na swoje sprawy ..zawsze ktoś coś ode mnie chce , akurat jak mam czas dla siebie poświęcam go innym hihi jak na złość, ale przyzwyczaiłam się, lubię pomagać innym :)
Niekiedy mam milion rzeczy do zrobienia w jednym dniu i jak tu wszystko pogodzić ? gdzie doba jest tak krótka hihi

Ok nie męcze Was już , pierwszy post ze stylizacją - oglądajcie i oceniajcie ;) 
Obiecuję , żę będę sumiennie i systematycznie dodawać dla Was posty na moim blogu ;) mam nadzieję ,że Wam się spodoba i każda znajdzie coś dla siebie :))

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na mojego maila, chętnie odpowiem, 
bądź jakieś pomysły na to co chciałybyście zobaczyć w kolejnych postach 
również wezmę pod uwagę: paulinakwasniewskaaa@gmail.com

Zostawiam Was ze zdjęciami , buziaki !! 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)




Bluzeczka   New Yorker 
Spodenki    Camaieu
Torebka      Cropp
Trampki      Allegro.pl





































5 komentarzy:

  1. ojacie jakie śliczne <3
    powodzenia z blogiem! ;3
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing look and shoes!!!
    kiss
    from Italy!!
    Do you wanna follow each other on the socials??
    Chiara
    http://shesinfashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś przepiękna. Stylizacja również jak najbardziej w moim guście. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń