Neonem zdobiona

Strony

sobota, 25 lipca 2015

Słodkie usta

Witajcie Kochanii jak Wam mija week ? :) Wczorajszy dzień jak zwykle zabiegany ,lecz znalazł się oczywiście czas na zdjęcia , aby dzisiaj mógł powstać nowy wpis ;) Dziś już trochę luzu ,spokojnie ,przyjemnie.. pogoda dopisuje , nie pada, mimo że prognozę na dziś zapowiadali zupełnie inną miało być deszczowo , burzowo. Bardzo dobrze ,że nie zawsze się sprawdza , bo ja nie nawidzę jak za oknem jest brzydko i ponuro :( od razu staję się taka bez życia, do niczego,nic mi się nie chce. Kocham upały, mogłabym całymi dniami wylegiwać się na słońcu i opalać hihi tego mi trzeba ,ale niestety jeszcze nie było mi dane skorzystać z pięknej pogody , jechać na plażę i się troszeczkę przysmażyć :( jak na złość,gdy jestem w pracy jest cudowna pogoda, aż chce się płakać ,że muszę siedzieć w tych murach cały dzień ..  znów ,gdy mam wolne pogoda jest straszna bądź brak czasu i tak w kółko.. Ale nie ma co narzekać tylko czekać do urlopu ,bo to już niedługo hihi już bliżej niź dalej i wolne łiii :D !!! Dwa tygodnie odpoczynku , błogiego spokoju , relaksu ..już nie mogę się doczekać :D  Teraz pogoda bardzo przyjemna ,dlatego też skusiliśmy się na grilla w gronie przyjaciół , wracam się szykować i zostawiam Was ze zdjęciami :) Buźka !


Bluzeczka - stara , Spodenki - Zara , Sandałki - Allegro.pl , Torebeczka - Cropp ,
Okulary - H&M











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz