Neonem zdobiona

Strony

sobota, 29 sierpnia 2015

Tattoo

Czeeeść ! :D  Dzisiejszy post trochę z innej bajki , nie będę opisywać stylizacji, dzisiaj opowiem o moich tatuażach ;)

Jak to się zaczęło ? Hmm .. pierwszy tatuaż był robiony rok temu jakoś w maju niby spontaniczny ,ale bardzo przemyślany. Starałam się dokładnie go zaprojektować, aby było idealnie , bo niestety należę do osób trochę wybrednych jest to moja wada pewnie nie jedyna ;) Jest taki bardzo fajny program do projektowania tatuaży z którego ja korzystałam i jestem bardzo zadowolona, duży wybór czcionek,wzorów  itp - wszystko czego potrzebujesz :) (http://www.dafont.com/).
Powiedziałam sobie tylko jeden tatuaż i już nigdy więcej ;) Koleżanki oczywiście swoje "tak ,tak tylko jeden-na jednym to się nie skończy zobaczysz" hihi . Było po ich myśli..bo tak mi się to spodobało, że po czterech miesiącach zrobiłam kolejny :D Szczerze to trochę się obawiałam tego bólu podczas tatuowania, ale muszę się przyznać,że to jest w tym najlepsze :D ;),a efekt końcowy to dopiero wielka radość :D Trzeba wybrać sobie taki salon, który jest polecany, bądź wiecie że ta osoba ma już za sobą kilka dobrych prac, zna się na rzeczy i nie zrobi Wam krzywdy i nie oszpeci. Iść do kogoś kto robi tanio to nie zawsze jest dobry wybór,bo to zostaje nam na całe życie, no chyba że jakiś tatuażysta podejmie się poprawki starego tatuażu,a Wy wchodzicie niestety w dodatkowe koszta. Zanim zrobicie sobie tatuaż znajdźcie odpowiedni salon i osobę, bo to jaki będzie efekt końcowy czy wyjdziesz stamtąd zadowolony/a  już zostaje w jego rękach ;))

Dla mnie każdy mój tatuaż coś oznacza, nie wyobrażam sobie zrobić czegoś na ciele co po prostu mi się podoba, bo znam siebie i pewnie za jakiś czas tatuaż nic dla mnie nie znaczący po prostu mi się znudzi ;)  Obecnie mam dwa tatuaże i już myślę nad trzecim jest możliwe, że jeszcze w tym roku się pojawi :)) Zakochałam się w napisach i kolejny również taki będzie,a co to będzie ? Tego już nie zdradzę, bo wszystko się jeszcze może zmienić :P
Zobaczcie zdjęcia ,coś tam mi się udało uchwycić ! hihi



We Found Love <3
Robiony u wspaniałego Filipa ,jestem mega zadowolona i napewno pojawię się u niego ponownie :D
POLECAM --> Filip tatuaż













Promise
Robiony w Perfect Lines Studio u Michała, cudowny chłopak -cudowny tatuaż !!
POLECAM --> Perfect Lines Studio - Tatuaż Autorski


ZAPRASZAM NA INNE MOJE STRONKI 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz