Neonem zdobiona

Strony

poniedziałek, 30 listopada 2015

Cieplutka kamizelka


Cześć kochani :**
Jakiś czas nic nie dodawałam,praca i praca, ale już wracam i przybywam do Was 
znów ze stylizacją ;)

Dostaję od Was wiadomości typu "Jak dbasz o włosy" i zastanawiam się 
nad postami tego typu, jakieś recenzje kosmetyków itp. ;)
Uwielbiam kosmetyki, chyba jak większość kobiet ;)
Tak też myślę, że będę mogła się trochę wypowiedzieć na ten temat :)
Ogólnie to im więcej tym lepiej (oczywiście mówię o sobie) ;D hihi

A co do stylizacji to dzisiaj kolejny CASUAL WEAR :)
Ostatnio w takim wydaniu czuję się najlepiej, przede wszystkim stawiam na wygodę.
Taki set pasuje na wyjście do pracy, na zakupy, na spacer, spotkanie z przyjaciółmi ..:)

Mam na sobie koszulę w kratę, spodnie baggy oraz luźną cieplutką czarną kamizelkę ..
Taki zestaw świetnie się prezentuje, a kolorowa koszula w kratę
dodaje charakteru tej stylizacji :)

Jak Wam się podoba ? 
Buziakii ;***



Zobaczymy się w komentarzach !!













21 komentarzy:

  1. Kochana genialna stylizacja !! Wszystko mi się podoba, od koszuli po buty ❤ Cudowna kamizelka, spodnie rewelacyjne, wyglądasz bardzo stylowo !! Super. Co do postów kosmetycznych bądż włosowych, to jak najbardziej !! jestem na tak, a włosy masz cudne to tym bardziej poczytam jak je pielęgnujesz itd :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście ta kamizelka jest świetna! i widac ze ciepła )
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html kochana klikniesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co ciepłe, to obowiązkowy element każdego jesienno- zimowego zestawu :) ja tam zamieniłam chwilowo naszą mało przyjazną pogodę na rzymskie sloneczko :)
    Fajna koszula, tez takiej szukam,ale na razie żadna mi jakoś szczególnie nie podpasowała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście bardzo ładna kamizelka, a na zgrabnej dziewczynie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią przeczytałabym taki post o tym jak dbasz o włosy :)
    świetne buty!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawienie idealne <3 Uiwlbiam takie koszule, jestem w nich zakochane hehe
    Pozdrawiam :)

    http://silviaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń