Neonem zdobiona

Strony

czwartek, 12 listopada 2015

Szeroki golf w beżu


Heej ;*
Dzisiejszy dzień spędzam w pracy, za ten post zabieram się od rana i nie miałam wystarczająco czasu,aby go dodać ale udało ;D
Dzisiaj ostatni dzień w pracy i week wolny -wreszcie hihi 
W sobotę mamy z narzeczonym rocznicę, postanowiłam zrobić pyszną kolację do tego dobre winko..
Uważam,że nie trzeba takich rocznic z roku na rok spędzać koniecznie w restauracji.
Moim zdaniem jeżeli przygotuje się coś samemu w domku to jest to bardziej doceniane przez drugą połówkę, bo staramy się właśnie dla niej, aby to ona była zadowolona ;)

Nie koniecznie trzeba perfect gotować, wystarczą chęci a wszystko pójdzie jak po maśle ;)
Nie musicie czekać specjalnie do rocznicy,
możecie zaskoczyć ukochanego bądź ukochaną taką kolacją we dwoje tak bez okazji ;)
Mój narzeczony bardzo często mi robi takie niespodzianki jak wracam głodna i zmęczona po pracy..
Wpadam do pokoju, a tam czeka na mnie moje ulubione winko, świece,kwiaty i kolacja mmm..
Kocham taki nastrój, taki klimat romantyczny :D
Wie jak mnie zaskoczyć za to między innymi go kocham hihi :D
Czuję się wtedy świetnie, bardzo doceniana i kochana <3
Tak niewiele,taki mały gest, a tak cieszy że od razu pojawia się uśmiech na twarzy,
nawet złe samopoczucie zamieni się w dobre :))
Jeżeli dawno nie próbowaliście zaskoczyć swojej ukochanej osoby to już najwyższy czas ;)
Takie miłe rzeczy się zawsze pamięta i trzeba je doceniać :)


Co do stylizacji to grube swetry w tym sezonie to MUST HAVE :)
Ja wybrałam w kolorze beżu z szerokimi rękawami, jest świetny, miły w dotyku, cieplutki,
do tego szeroki golf ,dzięki niemu sweterek wygląda zjawiskowo :)
Moja stylizacja na cieplejszą jesień, bo w zestawie pojawiły się słodkie zakolanówki z kokardkami
do których nie zakładam rajstop ..
Krótkie spodenki z eko skóry ,botki i mamy super zestaw na co dzień ;)


Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu :)
Buziakii kochani :** 




Sweter - Garderoba
Spodenki - Camaieu
Zakolanówki - Garderoba
Buty - CCC









Zakolanówki są czarne tylko tak światło dziwnie odbijało .. :(














25 komentarzy:

  1. Świetny post kochana! <3
    Stylizacja również mi się bardzo podoba!

    Oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny masz sweterek kochana!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uważam ,ze rocznica w zaciszu domu to dobry pomysł. jest bardziej kameralnie i przez to romantyczniej :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny look :) ten sweterek jest świetny :)
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten golf jest genialny! Pięknie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny sweterek albo w sumie swetros haha :D Ogromniasty. Super !
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej bardzo fajny sweterek aby te rekawki :) i zakolanówki slodkie :)

    ja zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweterek :) Uwielbiam takie :)

    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, sweterek cudowny!! Super masz te nadkolanówki :)

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie też się gotuje razem ze swoim ukochanym :) My jutro zabieramy się za pieczenie ciasteczek! Trzymajcie kciuki, żeby się nam wszystkie nie spaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi na pewno wyjdą :D Poproszę później przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, super ten sweter :-)

    OdpowiedzUsuń