Neonem zdobiona

Strony

wtorek, 24 listopada 2015

Szara kamizelka struś



Heej ;**

Dzisiaj mam dla Was stylizację, która może posłużyć Wam na co dzień,
jakieś spotkanie,zakupy,spacer ..
Główną rolę odgrywa tutaj kamizelka struś ..
Jakiś czas temu bardzo mi się nie podobały te kamizelki,
omijałam je szerokim łukiem, teraz muszę się przyznać, że się w nich zakochałam !!
Nasz gust się zmienia,a mój z dnia na dzień, zależy od tego jaki mam humor ;) hihi
Kamizelka jest ciepła i na topie ;)
 Świetnie się komponuje również z kurtką skórzaną,
na takie chłodniejsze dni :)
Ja zaproponowałam zestaw z dopasowaną bluzeczką z dodatkiem dużego serducha,
oczywiście czarne spodnie z wieloma dziurami i kozaczki na koturnie :)
Jak wiecie uwielbiam koturny, bo czuję się w nich stabilnie :)
Mój zestaw na zakupy gotowy do tego duża torba mieszcząca A4 i w drogę ;D

Jak Wam się podoba ? :**




\















21 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw kochana !! Futrzak piękny, uwielbiam takie sztuczne futerka <3 Śliczna torebka i spodnie. Super stylizacja )

    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka jest genialna! cudowne kolory i Ty wyglądasz prześlicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczną kamizelkę tylko w innym kolorze:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem widziałam , Twoja też przepiękna :))

      Usuń
  4. Calkiem fajna ta kamizelka jednak chyba wole czarne i szarosci w tym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne futerko :)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle kochana genialnie,uwielbiam futrzaki!:):**

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy to serduszko na tym sweterku ? Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta kamizelka, uwielbiam takie:) i od pewnego czasu poluję na podobną :) Mega set :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ciesze się, że pomimo ponurej jesieni, Ty zdecydowalas się jeszcze na pastele, któryh niestety powoli zaczyna brakować na ulicach- na większości blogow, szaro, buro i ponuro grrrrr
    świetny futrzak- u mnie też podobna kamizelka :P hehe

    i portaski czadowe- uwielbiam takie podariuchy <3

    super wyglądasz- absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)

    milego dnia :)
    Daria

    Co byś powiedziala na wspolną obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ten struś :D ja tez sie zbieram do zakupu takiej kamizelki bardzo mi sie podobaja ale jakos nie po drodze mi :)

    u mnie nowosci!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :D!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń