Neonem zdobiona

Strony

środa, 7 października 2015

Frędzle w szarości


Heej  kochani ;) Wczoraj było cieplutko ,zatem stylizacja odpowiednia do pogody :) Oczywiście miałam dużo biegania, jeżdżenia, załatwiania spraw, więc stylizacja luźna, wygodna, ostatnio dość często stawiam na luz ;)

Podarte jeansy, bardzo je lubię są mega wygodne i świetnie się prezentują, pasują do wielu stylizacji :) Parę lat temu jeszcze czasy liceum, nie znalazłyby miejsca w mojej szafie, bo nie przepadałam za takimi, za to miałam bardzo dużo ciemnych spodni.. niektóre mam nawet do teraz, ciężko mi się z nimi rozstać i o dziwo jeszcze w nie wchodzę hihi ;D 
Do jeansów dobrałam biały top i przepiękną narzutkę z frędzlami (kolejna nowość ) oraz trampki :) Mam nadzieję, że się podoba , komentujcie ;)
Buźka ! 



Narzutka - Butik Julia| Top - Cropp| Jeansy - H&M| Trampki - Allegro.pl















Dziękuję za każdy komentarz <3
Zapraszam na inne moje strony ;)

3 komentarze: